23 Nisan 2014

Ayıcık yastık

Kızım Tuğçe Bakan Yavuzsoyun işlediği yastık.Kızımada süpriz olucak çünkü yastık yaptırdığımı bilmiyo.İleride çocuğu olduğun da kullanır diye düşündüm.Bugün 23 nisan bütün çocukların kendini çocuk hissedenlerin bayramını kutlarım.Güzel kızım ellerine sağlık ikinci işlemeye başladığın yastığıda enkısa zamanda bekliyorum.

20 Nisan 2014

Çocuk atkılı şapkası

Uzun bir ayrılıktan sonra herkese iyi pazarlar.Bloğuma giremediğim zaman içinde zor bir süreçten geçtim.Sağlığın önemli olduğunu, hastalık geldiği zaman doktorların korkutucu konuşmaları insanı perişan ediyo.Birde çaresizlik içinde kim bir isim söylese ona ulaşmaya çalışıyorsunuz.Bunların üstüne birde hastane serüveninin sonunda hiçbir şey yapamıyoruz demiyolarmı insan çıldırıyo.Bu arada birde  çocuk atkılı şapkasını yaptım, kısmet olucak çocuk inşallah sağlık ve mutlulukla giysin.

9 Mart 2014

Mineli

Herkese iyi pazarlar.Tatil sabahı bütün aile bir arada olanlar için güzel bir gün olması dileğiyle.İstanbulda hava soğudu dünden beri yağan yağmur biraz olsun mutlu etti.İnşallah yağışlar devam ederde barajlarımız dolar yazın zorluk çekmeyiz diye mutlu oluyorum.Bu mutluluğun yanında sizle güzel kolyemi paylaşmak istedim,kime kısmet olucaksa sağlık ve mutluluk getirmesi dileğiyle.

4 Mart 2014

Pembiş

Merhaba,bir aydır bloğumdan ayrı kaldım işlerin yoğunluğundan bir türlü yeni şeyler giremedim.Bu hırkayı bir yakınım için ördüm düğmelerini alamadım sizin için böyle resimledim.Herkese güzel günler dilerim.

6 Şubat 2014

Boyunluk

İyi akşamlar,dün Derya Baykalda  Nurgün hanımdan seyrettiğim boyunluktan iki saat içinde üç tane yaptım.Bu gece kızım bize gelince hemen grisini takınca sizin için resimledim.Ben yaparken çok zevk aldım,ayriyeten hemen sipariş alıncada çok memnun oldum.Bu güzel boyunluk için Derya hanımla,Nurgün hanıma teşekkürü bir borç bilirim.Son günlerdeki zorlukların içinde böyle güzel şeyler ortaya çıkınca ayrı mutlu oluyorum.İnanın kendimi çok kötü hissedip buralardan kaçıp hiç kötü şeyler duymak istemiyorum.İnsan belli yaşa gelince önündeki günleri güzel geçirmek istiyo.Evimin kalabalık olmasını,gülmeyi,konuşmayı hep beraber yemek yemeyi anlıycağınız çocukluktan gelen kalabalık sofralar hep hoşuma gider,hiç üşenmem yemek yapıp sofra kurmaktan.Bu gecede kızım,oğlum,gelinim,yengem bizde olunca ev ayrı bir güzel oldu vakit nasıl geçti anlamadık.Allah evimizi çocuklardan,akrabalardan ve arkadaşlardan eksik etmesin.İnsan sevdikleriyle beraber olduğu zaman hayat güzel oluyor.

27 Ocak 2014

Taşlı fatma ana eli.

Sağlıklı,mutlu,huzurlu,bereketlı bir hafta dileklerimle size bugün taşlı Fatmaana eli bileziklerimi sunuyorum.Şimdiden kullanıcak olanlara iyi günlerde kullanmaları dileğıyle.

26 Ocak 2014

Laleli kolye

Günaydın,herkese iyi hafta sonu,karnelerini almış çocuklarımızında yarıyıl tatillerinin en güzel değerlendirebilecekleri güzelliklerle geçmesi dileğiyle.Ailelerin yarım dönem çalışmalarının başarılarını almış olan çocuklarına iyi bir tatil süprizleri vardır.Düşünüyorumda çocuklar okurken tatilleri nasıl beklerdim.Onlarla beraber kahvaltı,yemek,beraber gezmeler günleri dolu dolu yaşamaya çalışırdık.Şimdi onlarda aile sahibi oldu.Zaman çok çabuk geçiyo bu güzel günlerinizin kıymetini bilin çocuklar büyüğünce herşey farklı oluyo.İyi tatiller.

15 Ocak 2014

Bebek hırkası

Merhaba,bugün sizlerle altınörgünün aralık ayı forumunda ördüğüm hırkayı paylaşıyorum.Altın örgünün sitesine bir türlü yükliyemedim yüklemesini bilen bir arkadaş varsa bana bilgi verirse memnun olurum.

12 Ocak 2014

Kedi kolye

İyi  pazarlar dileğimle bugün size yeni kedi modelimi tanıtmak istedim.Kedilerimin başka renkleri bulunmakta,yaptıkça onlarıda sizlerle paylaşıcam.Bu aralar işler yoğun , genelde siparişleri yetiştirmeye çalışıyorum.Herkese iyi kandiller.

8 Ocak 2014

Balıklarım

Bugün kendimi çok yorgun hissettiğim bir gün.Sabah kalkışımdan beri kendimi bir türlü toplıyamıyorum,iş yapmıyorum zannetmeyin.Hiç oturmadan bu saate kadar koşturdum hala da dünya kadar işim var,bu arada yarına bir de sipariş yetiştiricem hangi ara yapıcaksam.Bu arada sizlerlede yeni model kolyemi paylaşmak istedim,herkese sağlıklı,mutlu bir gün dileklerimle.

6 Ocak 2014

Kenar danteli

Günaydın,bugüne kadar dantellerimi sizinle hiç paylaşmadım.Bundan sonra ara ara dantellerimi de koyucam.Size bugün iki ayrı model örneği yayınlıyorum.Beğenip yaptırmak isteyen olursa sipariş alıyorum,benimle irtibata geçebilirler.Herkese güzel,sağlıklı,bereketli bir hafta dilerim.

31 Aralık 2013

Yeni yıl

Bir yılı daha geride bırakıp yeni bir yıla girmek üzereyiz.Benim için bu yılın en büyük mutluluğu iki çocuğumunda mürvetini görmek oldu.Ülke adına sıkıntılı günler içinde yaşarken ailem içinde yaşanan bu güzellikler mutluluğumuz oldu.Gelecek yeni yılın herkes için en başta sağlıklı,huzurlu,mutlu,bol kahkahalı olmasını diliyorum.2000 yılına girerken yer yerinden oynuyodu milenyum diye,aradan onüç yıl geçti bu arada ömrümüzden geçen günler .Gençken geçmeyen günler belli yaşa gelince nede çabuk geçiyo,bence büyümemek ne güzel olurdu .Bazen annemi okadar özlüyorum ki bu günleri onunda görmesini çok isterdim.2014 inşallah bu bileziğim gibi cıvıl cıvıl bir yıl olsun,hepinize iyi seneler.

16 Aralık 2013

Makremeli bileklik

Bugün sizlere çok moda olan makremeli,nazar boncuklu bileklik yaptım.Bu bilekliklerin küçüklerini renkli iplere takarak geçen sene yaptım,çok beğenilmişti.Bu sene bileklik kısımlarını değiştirdim.İnşallah beğenilir.

15 Aralık 2013

Etek

İyi pazarlar,bu etek kızımın orta okul zamanı giydiği bir etek.Çok sevdiğim bir model,üsttede çok güzel duruyor.Şimdi bu eteği saklıyorum,kızımında ileride bir kızı olursa belki oda giyer diye.Bu eteğin bir de boğazlı kazağı vardı onu okadar çok giydiki onun resmini koyma şansım o yüzden mümkün olmadı.

10 Aralık 2013

Yelek

Bu yeleği Nimetin ördüklerinde gördüm çok hoşuma gitti ve ördüm.Kime kısmet olur giyerse ona sağlık ve mutluluk getirmesi dileğiyle.

7 Aralık 2013

Hava

Bugün saat 17.30 sıralarında İstanbul Göztepeden gökyüzünün görünüşünü sizlerlede paylaşmak istedim.Çok enteresan görünüşü vardı,sağ taraf kızıl bir vaziyetteyken sol taraf tamamen beyazdı.Yarın hava nasıl olucak çok merak ediyorum çünkü bugüne kadar gökyüzünü hiç böyle görmemiştim.87 yaşındaki babamıda kaldırıp gökyüzünü gösterdik,babam ise bu manzaranın ona hüzün verdiğini söyledi.İnsan doğduğu yerde yaşlanınca hüzünleniyo yorumu her yaşın değerlendirmesi ayrı oluyo diye düşündürdü bizi,hepinize iyi pazarlar.

1 Aralık 2013

Atkı

Herkese güzel bir pazar günü diliyorum.Çok sevdiğim bu atkı gibi insanların içide cıvıl cıvıl olsun istiyorum.Üç günlük hayatta neden insanlar birbirlerine güvenmeden,birbirleriyle didişerek,birbirlerinin ayaklarını kaydırmaya çalışarak,birbirlerini menfaat aracı görerek yaşıyorlar.Sokağa çıktığınız zaman insanların yüzüne bakınca hiç mutlu insan göremiyorum,biz bukadar mı birbirimizden nefret eder hale geldik.Bir arada yaşamaya,eskisi gibi kahkaha seslerini duymaya,herkesin içinin sevgi ve saygı dolu olmasını çok isterim  bunun içinde çocukluğumu çok özlüyorum.Benim annemlerin paraları yoktu,hayatları çok zordu ama en küçük şeyden mutlu olmayı biliyorlardı.İnşallah yeni bir yıla giricez,bu gelecek yeni yılda herkesin içi benim atkının renkleri gibi güzelliklerle dolsun.

30 Kasım 2013

*HOBİM EFSANE: Hediye Çekilişime Buyrun :)

*HOBİM EFSANE: Hediye Çekilişime Buyrun :): Hayırlı Cumalar. Bu mübarek günde yeni bir hediye çekilişi ile karşınızdayım. Lafı uzatmayayım hemen şartları belirteyim. Yapmanız ge...

29 Kasım 2013

Mask

Bu güzel maskları kızımın düğün yemeyinde vermek üzere dünürüm Yıldız Kesemen yaptı.Hepsini tek tek birbirlerine benzetmeden hazırladı.Gelen misafirler çok beğendi,bizde düşündük isteyen olursa sipariş üzerine yapabiliriz.Bunun için burdanda,facebook'dan yada znurhayat@yahoo.com'dan bize ulaşabilirsiniz.

28 Kasım 2013

Renkli taşlar

Bu bileziklerimi.çok severek yaptım.Dün gece siparişlerimi yetiştirmeye çalışırken bir anda bu bilezikleri yapmak aklıma geldi.İnşallah beğenilir yeni siparişler gelir,herkese huzurlu akşamlar dileğimle hoşça kalın.

27 Kasım 2013

Çiçeklerim

Evimdeki çiçekleri sizinle paylaşmak istedim.İstanbulda şu anda hava kapalı insanın içini sıkan bir halde,bunun yanında öldü dediğim Açelyam çiçek açtı,Seneler anlamadan geçip gidiyor sanki dünmüş gibi yine bir yıl geçti ve yılbaşı çiçeğim açtı.Lilyumlarımda tomurcuktu hepsi açınca insanın böyle bir havada bile içi açılıyo,herkesin gönlünün güzellikler içinde sıkıntısız geçmesi dileğiyle.

20 Kasım 2013

Kem gözler için

Uzun bir aradan sonra merhaba,
kalp zincire nazarboncuklu fatmaanaeli kolyemizi bizi kem gözlerden koruması için yaptım.Bazen insanların hiç beklemedikleri zamanlarda üzücü olaylar karşısında inandıkları objeleri üstlerinde bulundurdukları zaman onları koruyacağına inanır.Bu düşünceden yola çıkarak yapılan bir kolye.

9 Kasım 2013

Oğlumu evlendirdim

Günaydın arkadaşlar,yine bir müddet bloğuma yeni birşeyler koyamadım.Bu arada elimden geldiğince sizleri takip etmeye çalıştım.Üç ay gibi bir zamanda iki çocuğumuda evlendirdim,anlıyacağınız artık dört çocuklu bir anne oldum.Kızımın hazırlığı bir sene sürdüğü için ona azda olsa evlenicek diye alışmıştım ama oğlumun kararı kızımın evliliğinden iki hafta sonra alınan bir karar olunca biraz şaşkınlık ve bocalama arası gittim geldim.Neyse onlarada arzuladıkları bir nikah ve düğün yemeyi yaptık, inşallah bundan sonra bir ömür sağlıklı,mutlu,huzurlu bir hayat sürerler.

2 Kasım 2013

30 Eylül 2013

Huzur

Günaydın,hepinize güzel bir hafta diliyorum.Haftanın ilk gününde karmaşık olan iç dünyalara iyi gelmesi dileğiyle yaptım bu kolyeyi.Kısmet olucak kişinin huzur içinde kullanmasını temenni ediyorum..

27 Eylül 2013

Renkli kalpler

Günaydın,son zamanda hep takıdan yaptıklarımı koyuyorum.Yaz tatili bitti ama havaların güzel gitmesinden dolayı çanta ve takı daha revaçta.Kullanıcak olan herkese iyi günlerde kullanmaları dileklerimle.

26 Eylül 2013

fatmaanaeli

Sıcak bir İstanbul gününden merhaba.Daha evvelde bu bileziklerimden koymuştum,bunlar yeni renk bilekliklere yapıldığı için sizlerle paylaşmak istedim.

24 Eylül 2013

Altın sarısı

Resimler pek iyi çıkmadı nedenini anlıyamadım.Hepinize güzel bir gün diliyorum.

22 Eylül 2013

Yıldızlar geçidi

İyi pazarlar,şimdiden yarının hazırlığı başlamış durumda.İşlerin yanında sizler için yıldızlı bilezikler hazırladım.Kimlere kısmet olucaksa şimdiden uğur getirmesini ve iyi günlerde kullanmaları dileğiyle.