6 Mart 2013

Seneler okadar çabuk geçtiki kızım gelin oluyo.Dört ay sonra kendi yuvasına uçucak,yavaş yavaş eşyalarını çıkarıp hazırlamaya başladım.Cumartesi bir kısmını götürücez günler su gibi akıyo halbuki onu doğurduğum gün birgün kızımda evlenip gidicek diye hiç düşünmemiştim,çok uzaklarda gibi geliyordu.Çok isterdim annemin hayatta olup kızımı gelinlikle görmasini esasında hiç aile büyüğümüz olmıycak birtek dayıları bulunucak çünkü hayatta birtek dedesi var babamda 86 yaşındayım diyip kendini eve daha doğrusu koltuğuna mahkum etti hiç kalkmıyo.Halbuki kızım çok isterdi dedesininde bulunmasını.Neyse bugün eşyaları çıkarınca biraz sizlerle dertleşme ihtiyacı duydum,herkese sevgiler.

6 yorum:

  1. Kızınıza sonsuz mutluluklar dilerim şimdiden!
    Bir anne için eminim çok zordur, benim annemde bir yandan evlenmemi istiyor bir yandan içi burkuluyor düşününce.. Herşeyin hayırlısı olsun..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaprak hanım çok teşekkür ederim,inanınki bugüne kadar pek anlamadım bugün eşyaları toplamaya başlayınca zor oldu.Oğlum kızımdan büyük ama bekar onun için erkek evlat evlenirken hissedileni bilemiyorum.Darısı başınıza.

      Sil
  2. Gerçekten çok zordur herhalde allah sağlıklı mutlu günler göstersin kızınıza size ve sevdiklerinize.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray hanım iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Allah kızınıza huzur ve mutluluklar versin, birlikte güzel günler göstersin inş. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem hanım iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil