17 Mayıs 2013

Yine, yine, yeniden, ÇEKİLİŞİM var...

Size SüRpriz bir hediyem var!!!

Blog izleyicilerim bilir, daha önce el emeği iki ürünümü, çekilişle bir izleyicime göndermiştim. Aylar geçti ve yeniden bir hediye çekilişi yapmaya karar verdim.
Kendi ürünlerimden de çekiliş yapardım lakin, izleyicilerimin hoşlanacağını bildiğim bir başka hediye vermeyi istedim. Hediyem hakkında yorumlarınızı beklediğimi şimdiden belirterek, açıklıyorum...

İşte hediyem!
Ahmet Altan'ın son romanı " Son Oyun".

Ve...
Roman, çekilişte kazanan izleyicim adına, Ahmet Altan tarafından imzalanarak gönderilecektir. Kitabını blog izleyicim için imzalamayı kabul eden Ahmet Altan'a çok teşekkür ederim.

Güzel bir hatıra olması dileğimle...




Bu özel hediyemi kazanmak için yapmanız gerekenler ise:

* Blog izleyicim olmanız, 
* Çekilişimi blogunuzda duyurmanız,
* Bu yayının yorum kısmına ad-soyad, mail adresi ve duyurduğunuz paylaşım linkini bırakmanız.

Kargo ücreti bana aittir.
- Çekiliş sadece yurt içi katılımcılar içindir-

Çekiliş 20 Haziran 2013 tarihinde gerçekleşecektir.

Bol şanslar!!

23 yorum:

  1. Altan'ın kalemi yazım dünyası bulunmaz bir vaha.
    kendime bol şans...

    YanıtlaSil
  2. Murat bey teşekkür ederim,sizin gibi kaç kişi daha çıkıcak merak ediyorum.İnsanlar okumayı ve imzalı bir kitap(düşüncesi ne olursa olsun)ne kadar önemli olduğunu anlıyacağını düşünüyorum,herşeyi okumak gerek bence.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  3. ''Ahmet ALTAN-Son Oyun'' kitabı kendisi tarafından İMZALANARAK
    hediye edilecektir.
    Yapmanız gereken,aşağıdaki blog sitesinden yaralanarak başvuru gerçekleştirmenizdir.
    Çekilişle 1 kişiye ve kargo ücretsiz....bol şans.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresinizi ve adınızı yazarsanız sevinirim.

      Sil
  4. ayfer_79naz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Umarım bu değerli hediyeyi ben kazanırım.

    kadirdonmez_c@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. yildiztrk@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Hepinize teşekkür ederim ve bol şans diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ahmet Altan'a dair bir hediye, küçücük bir imge dahi büyüleyici.
    Mevzu bahis Ahmet Altan olunca; bir sevgiliye duyulan özlem, bir babaya duyulan saygı, bir anneye duyulan şefkat, bir arkadaşa duyulan hürmet bir bütün olarak dirilip Altan'a duyulan sevginin adı oluyor.
    İçimde beslediğim bu büyülü sevgiye rağmen hediyeyi Ahmet Altan'ı yeni tanıyan birinin almasını isterim.
    Böylelikle o kırılgan sevgi yeşermiş olur ve bir Ahmet Altan sevdalısı daha kazanmış oluruz.
    Günün birinde sevgili Altan ailesiyle bir araya gelmek ümidiyle...

    semerkant_111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Bu güzel sözleriniz için ve sevdiğiniz bir yazara duygularınızı bu kadar güzel anlattığınız için size çok teşekkür edrim.İnşallah ayarlayabilirsem çekilişe katılan Ahmet Altan severleri bir araya getirmek isterim.Siz de bir Altan olarak dileğiniz yerine gelir Altan ailesiyle buluşursunuz.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  10. izleyicinizim.bloğum yok ama çekilişe katılmak isterim.kabul ederseniz facebookta paylaştım.https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=348130131981244&id=100003527803981
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Nedemek,sizin bloğunuz yok diye çekilişe katılmamak diye birşey olamaz.Facede yayınladığınız için teşekkür ederim,bol şanslar.

    YanıtlaSil
  13. bende katılıyorum.facebookta ve twitterda paylaştım.
    https://twitter.com/inceesr/status/344154879004135424
    https://www.facebook.com/esref.ince.35/posts/195030100653256
    inceesr@hotmail.fr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maili yanlış yazmışım :(( düzeltiyorum eince@hotmail.fr

      Sil
  14. merhaba,çekilişiniz hayırlı olsun.güzel bir hediye.şanslı olmak dileğiyle.
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  15. İyi akşamlar,bloğuma hoş geldiniz.bol şanslar.

    YanıtlaSil
  16. bu değerli kitabın kütüphanemde olması dileğiyle saygılar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. perihan dagdas azad_dag@hotmail.com

      Sil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. kacak3425@gmail.com
    ali osman çelik

    YanıtlaSil