17 Mayıs 2013

Yine, yine, yeniden, ÇEKİLİŞİM var...

Size SüRpriz bir hediyem var!!!

Blog izleyicilerim bilir, daha önce el emeği iki ürünümü, çekilişle bir izleyicime göndermiştim. Aylar geçti ve yeniden bir hediye çekilişi yapmaya karar verdim.
Kendi ürünlerimden de çekiliş yapardım lakin, izleyicilerimin hoşlanacağını bildiğim bir başka hediye vermeyi istedim. Hediyem hakkında yorumlarınızı beklediğimi şimdiden belirterek, açıklıyorum...

İşte hediyem!
Ahmet Altan'ın son romanı " Son Oyun".

Ve...
Roman, çekilişte kazanan izleyicim adına, Ahmet Altan tarafından imzalanarak gönderilecektir. Kitabını blog izleyicim için imzalamayı kabul eden Ahmet Altan'a çok teşekkür ederim.

Güzel bir hatıra olması dileğimle...




Bu özel hediyemi kazanmak için yapmanız gerekenler ise:

* Blog izleyicim olmanız, 
* Çekilişimi blogunuzda duyurmanız,
* Bu yayının yorum kısmına ad-soyad, mail adresi ve duyurduğunuz paylaşım linkini bırakmanız.

Kargo ücreti bana aittir.
- Çekiliş sadece yurt içi katılımcılar içindir-

Çekiliş 20 Haziran 2013 tarihinde gerçekleşecektir.

Bol şanslar!!