29 Haziran 2013

Hepinize iyi bir haftasonu diliyorum,bizde düğünümüze son bir haftaya girdik.Haftaya bu saatler evde bir koşuşturma,bu koşuşturma sırasında babamızı kim teselli edicek bilmiyorum şimdiden karalar bağladı.Gerçi bir aydır öğlede, gün yaklaştıkça göz pınarları dahada çabuk ıslanıyo.İnsan düşündükçe hakikaten çok zor,doğuyo küçücük, birgün bakıyorsunuz ben gidiyorum diyo ve yeni bir hayata yelken açmaya hazırlanıyo.Gerçi bizde aynı yoldan geçtik ama anne baba olunca başka olduğunu çocuğumuz olunca anladık,boşuna anne baba olunca anlarsın demiyorlar.İşte bizimde küçük kızımız büyüdü ve yuvadan uçuyo.İnşallah güzel,mutlu,sağlıklı bir hayat onları beklesin.

4 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun, vedalar hep böyle tatlı telaşlarıyla olsa ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim,çok haklısınız bence veda olmadan büyük bir ev olsa herkes birarada yaşasa ne güzel olur.Buzamanda gerçi zor onun için herkes yerinde mutlu olsun,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  3. Rahmetli anneannem derdi ki.bu insanlara ne oluyor böyle, biz 16 kişi bir evde yaşadık. Ama artık bu zamanda imkansız. Eskiden öyle yasarlarmış.ne yapacaksınız, can sağlığı olsun. Rabbim mutlu huzurlu etsin.guzel haberlerini duyursun size her zaman.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Fatmanım,bizde de köşkte öyle oturulurmuş ondanmıdır nedir bende kalabalık yaşamayı seviyorum.Sevdiklerim hep yanımda olsun,inşallah onlarda yuvalarında sağlıklı,mutlu,mesut yaşarlar.İyi pazarlar.

    YanıtlaSil