22 Mart 2013

Bütün arkadaşlara merhaba,bir haftadır bloguma birşey yazamadım.Kızım aniden ameliyat oldu,yumurtalık kisti 7.5cm.olmuş, nerdeyse yumurtalığını kaybediyormuş. Allaha şükür evimize geldik.Ağrıları olsada iyi.Bu arada dikiş dünyası beni mimlemiş,elimden geldikçe cevaplamaya çalışıcam.

1-En nefret ettiğiniz insan tipi ?
En nefret ettiğim insan tipi yüzüne baka baka yalan söyleyen,menfaatçi insanlardan nefret ederim.

2-Evde en çok hangi eşyanı kaybedersin?
Heryerde herşeyimi unuturum,eskiden hiç bir eşyamı kaybetmezken,şimdi herşeyimi nerede bıraktım diye aranıyorum.

3-Sakız çiğneyen insanlar için ne düşünüyorsunuz?
Erkeklerde hiç hoşuma gitmez,hanımlarda da ortalıkta balon yaparak,cak cak diye çiğneyenlerden nefret ederim.

4-En sevdiğiniz çiçek?
Fulya ve sümbül.

5-Burcunuz nedir?
İkizler.

6-Kız ve erkek çocuklarınız olsa adlarını ne koyardınız?
Oğlumun adı Ali,kızımın adı Tuğçe.

7-Komşunuzun çocuğu size geldi,suratınıza tükürdü ne yaparsınız?
Neye kızıp yaptığını sorarım onu anlamaya çalışırım.

8-Araba kullanıyorsunuz, yaşlı bayanın üzerine çamur sıçrattınız hareket yaparak arabınızı durdurdu.Onu istediği yere bırakmanızı söyledi ne yapardiniz?
Şunu söyliyim ben araba kullanıyorum,yaya gittiğim zamanlar başıma geldiğinde çok kızdığımdan çok dikkat ederim asla kimseyi ıslatmam.

9-Hayatta en korktuğunuz şey?
Ailemi kaybetmek.

10-bilgisayarınız çöktü bilgisayar ortamındaki bütün resimleriniz yok oldu,hiçbir yerde kopyası yok ne yaparsınız?
Deliririm çünkü hiç anlamadığımdan hiç bir şeyde yapamam.

11-yalnız yaşamak hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizi mutlu mu eder,mutsuz mu?
Arasıra kafa dinlemek için yalnız kalmak iyidir ama allah kimseyi yalnız bırakmasın.

3 yorum:

  1. ben düzgün yazdım da neden burda böyle oldu anlamadım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.cevap verdiğin için.cevaplar çok hoştu.ayrıca Allah şifalar versin.kızına büyük geçmiş olsun.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Fatmanım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil