21 Aralık 2012

ÇEKİLİŞ YAPIYORUM :-)

GÜNAYDIN!!!!!

Ben de yeni bir blogcu olarak, sizlerin beğendiği popüler ürünler içinden, iki el emeği ürünümü bir kişiye çekilişle vermek istiyorum.

Hediyemi kazanmak isteyenler için ,

* Lütfen Blogumu izlemeye alıp, ( üye olup ) kendi blogunuzda çekilişimi duyurun,
* Duyurduğunuz paylaşım linkini ve e-mail adresinizi yorumda yazın. Yorumda Ad-Soyad bilginiz olsun.
* Eğer blogunuz yoksa facebook’da çekiliş hakkında paylaşın. Paylaşım linkini ve e- mail adresinizi yorumda yazın.

* Katılım 31 Aralık 2012, saat 24:00' e  dek devam edecektir.
  Ve sonuç 2 ocak 2013 de açıklanacaktır.

Not: Maalesef yurt dışına gönderemiyorum

HEPİNİZE BOL ŞANS DİLİYORUM!!!!

İşte hediyelerim. Bir adet kolye ve çanta :-) Sevgilerimle





4 yorum:

  1. Merhabalar blogunu yeni keşfettim artık takibindeyim :) Mavi kolyeyide çok beğendim!
    Çekilişinide blogumda paylaştım http://kustumgecti.blogspot.com/2012/12/tak-perisi-ylbas-cekilisi.html
    Mailim yaprak_yasan@hotmail.com
    Yaprak Yasan
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yaprak hanım. Bol şans dilerim.
      Sevgiler

      Sil
  2. Öncelikle hoşgeldin aramıza ;)
    İzleyicin oldum
    Blogumda duyurdum
    http://kitapkumbaram.blogspot.com/2012/12/cekilisler.html
    kitapokuozgurol@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Hoşbulduk,izleyicim olduğunuz için teşekkür ederim.Çekilişte bol şanslar dilerim.

    YanıtlaSil