27 Kasım 2012

İkigündür kimsenin duymadığı işlerle uğraşıyorum.İki sene evvel bir kanun çıkmış evlerde badana boya yaparken belediyeden izin alıyormuşsunuz.Bende temmuz ayında kızımı evlendiricem diye evde fayans değişimi ve boya işine kalkıştım,işte ondan sonra trajikomik durumlar oldu.Zabıta eve geldi izinsiz yapamazsınız diye, bilmiyoruz diyince pazartesi gidin izin alın dedi.Bende dün gittim Kadıköy belediyesine orası burası derken dilekçe biryerde kaldı,yarın şu numarayı arayın fakat bu arada zabıta gelirse yaptırmama hakkı var dedi. Bugün aradım daha eve gelicez ondan sonra dediler:-bende işin bittiğini bir salonun sistiresi kaldı dedim.Onun üstüne yarın yine arayın kağıdınız çıktıysa alırsınız dedıler.Anlıycağınız yarın üçüncü gün olucak, daha izin yok,sizler  yaza badana düşünüyorsanız şimdiden izin için müracaat edin.  Hepinize sevgilerle.                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder