31 Ocak 2013

Günaydın,ben bu blog işinde yeni olduğum için bazı şeyleri tam olarak bilemiyorum.Şimdi benim için çok değerli olan Yaprak hanım beni mimlemiş,elimden geldiğince sorularını yanıtlıyorum.
1=Bir günlüğüne ünlü biri olman gerekse kim olmak isterdin?
Hiç kimse olmak istemezdim çünkü ünlü bir aileden geliyorum bedelin nasıl ödendiğini iyi biliyorum.
2-Bugüne kadar hangi şehirleri ve ülkeleri gezdin?
Şehir olarak doğuda van ve diyarbakırı gördüm onun dışında kalan yerlerin çoğunu gördüm. Ülke olarak da:Bulgaristan,yugoslavya,almanya,avustury,hollanda,ispanya,fransa,italya,yunanistan birde benim gittiğimde pasaportla gidiliyodu kıbrıs.
3-Nasıl bir öğrenciydin?
Pek iyi sayılmaz.
4-Kullandığın parfümün?
Kullanamıyorum migrenim tutuyo.
5-Senin için ayakkabımı çanta mı önemli?
İkisi de önemlidir birbirini tamamlar fakat çantaya ayrı bir düşkünlüğüm vardır.
6-En sevdiğin renk?
Lacivert ve yeşil.
7-Konuşkan mı sessiz mi bir kişiliğin var?
belli yaşa kadar ağzım vardı dilim yoktu sonra baktım susmak pek işe yaramıyo yeri geldiğinde dili çöülen biri oldum.
8-Dünyanın sonu geliyo son bir günün kaldı nasıl geçirirdin?
Her gün ne yapıyorsam aynı şekilde geçirirdim.
9-Deniz kenarın da bir evmi tercih edersin yoksa orman içinde dağ evi mi?
Dağ evi.
10-Hayatta olmazsa olmazın nedir?
Ailem.
11-En gıcık olduğun insan tipi?
Hiç bilgisi olmadan biliyormuş gibi yapan.

2 yorum:

  1. Cevaplarını keyifle okudum çok teşekkür ediyorum güzel cevapların için :) ❤

    YanıtlaSil
  2. Elimden geldikçe yanıtlamaya çalıştım.Sevgilerle.

    YanıtlaSil