14 Şubat 2013

Bu sabah kalktığım da eşimle doktor kontrolüne gidicektim,eşim hiç bir şey yokmuş gibi gidip kızımızı öptü sevgililer gününü kutladı.Bana hiçbir şey demeyince içimden bayağa kırıldım,seneler geçince bir takım şeyler önemsiz oluyor diye.Beraber doktora gittik dönüşte beni eve bıraktı yine birşey demedi,aklım takılarak eve geldim.Bu arada sipariş için telefonla konuşuyorum devamlı birisi arıyo,telefonu kapadım baktım eşim arıyo:-kiminle konuşuyorsun,nerdesin diye,meğerse bana bu güzel çiçekleri yollamış evdemiyim diye beni yanıla yakıla arıyormuş.Eşime bu çiçekler için çok teşekkür ederim.Herkesin sevgililer günü kutlu olsun.

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir sürpriz olmuş! Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Yaprak hanım sizinde sevgililer gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil