6 Temmuz 2013

Benim küçüğüm gelin oldu gidiyo.

Bütün koşturmaların sonuna geldik kızım bugün yuvadan uçuyo,içimdeki yangın nikahdan sonra geçer herhalde.Hiç yaşanmamış duygular kendim giderken annemle babamda böyle üzüldü mü bilemiyorum.Biz kızımla herşeyimizi paylaşıp,iki arkadaş gibi olduğumuzdan evde benim için çok büyük bir boşluk olucak,her dakika sorduğum,fikir aldığım arkadaşım hayatın ta kendisiyle tanışmaya gidiyo.Baktığım zaman o daha benim küçüğüm ama ne yapıcaksınız sevmiş,evlenmek istemiş bizlerede onaylamak onlara yardımcı olmak düşer.İnşallah benim miniğim çok mutlu olur,dilerim ne Cihan onu üzsün nede kızım Cihanı üzsün.Bütün günleri bugünkü gibi heycanlı,mutlu,sağlıklı geçsin,ikisinede çıktıkları bu yolda çok mutlu olmalarını ve birbirlerine sahip çıkmalarını dilerim.İkinizide çok seviyorum,kocaman kocaman öpüyorum.

5 yorum:

  1. mutluluklar dilerim.... umarım çok mutlu olurlar...

    YanıtlaSil
  2. Kızının adına çok sevindim.sevdigi biri ile mutlu bir yuva kuruyor. Sizin adınıza hem cok üzüldüm hemde sevindim.sevindim çünkü anne baba çocuklarınin mürvetini görmek ister.üzüldum.yuvadan cok sevgili bir kuş uçuyor. Önceden söylediğim gibi, zaman herşeyin ilacı.kolay kolay alışılmaz ama, rabbim yardımcınız olsun.onlarında mutlulukları daim olsun.hem bir de erkek evlat sahibi oldunuz.3 kişi olarak daha evinizi çooook şenlendirecekler.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Öznur hanım çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Fatmanım sizin gibi bir dost bulduğum için çok mutluyum.Yazdığınız o güzel sözler beni ve ailemi çok duygulandırdı.Dediğiniz gibi artık üç çocuğumuz var eğer bana adresinizi znurhayat@yahoo.com'a bildirirsenız kendi yaptığımız nikah ve düğün hediyelerimizden yollamak isterim.Bana desteğiniz için çok teşekkür ederim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bende sizin gibi bir arkadaşla tanıştığım için mutluyum.sözleriniz beni çok sevindirdi.azıcık ta olsa destek olabildiysem ne mutlu.sizde ben gibi duygularını çok yoğun yaşayan bir insansınız ben bunu yazdıklarınızdan hissettim.inşaallah biraz toparlanmışsınizdır.yeter ki can Sağlığı olsun.sağlık olduktan sonra giderler gelirler.önceden de yazdığim gibi, 2 gittiler ama, Allah nasip ederse 3 kişi olarak gelecekler inşaallah.oda sizin gönlünüzün eğlencesi olacak.bana düğün hediyesi göndermek istemenize çok sevindim.adresimi göndereceğim.benim için güzel bir anı olacak.sevgilerimle

    YanıtlaSil