6 Temmuz 2013

Benim küçüğüm gelin oldu gidiyo.

Bütün koşturmaların sonuna geldik kızım bugün yuvadan uçuyo,içimdeki yangın nikahdan sonra geçer herhalde.Hiç yaşanmamış duygular kendim giderken annemle babamda böyle üzüldü mü bilemiyorum.Biz kızımla herşeyimizi paylaşıp,iki arkadaş gibi olduğumuzdan evde benim için çok büyük bir boşluk olucak,her dakika sorduğum,fikir aldığım arkadaşım hayatın ta kendisiyle tanışmaya gidiyo.Baktığım zaman o daha benim küçüğüm ama ne yapıcaksınız sevmiş,evlenmek istemiş bizlerede onaylamak onlara yardımcı olmak düşer.İnşallah benim miniğim çok mutlu olur,dilerim ne Cihan onu üzsün nede kızım Cihanı üzsün.Bütün günleri bugünkü gibi heycanlı,mutlu,sağlıklı geçsin,ikisinede çıktıkları bu yolda çok mutlu olmalarını ve birbirlerine sahip çıkmalarını dilerim.İkinizide çok seviyorum,kocaman kocaman öpüyorum.