22 Ağustos 2013

Günaydın,bugünkü kolyemiz yapılan iyiliklere karşı nankörce cevap verenlere.Bu kolyenin renklerinin güzelliği gibi allahda o nankör insanların içine böyle güzellikler versin İnsanları hiç anlıyamıyorum kimi yapılan iyiliklerin karşısında eziliyomu ne terbiyesizliklerle cevap veriyo,dönüp bakmıyoki sen neydin kim elinden tuttu sana neler yaptılar.Herzaman şuna inanırım sabırlı olduğun zaman herkes yaptığının bedelini ödüyo,kimi hayatında hiç sevilmediği kadar seviliyo bu sefer o sevginin altında eziliyo şunu çok merak ediyorum insanlar neden bu güzel hayatı zindana çeviriyorlarda tadını çıkarmak istemiyorlar.İnanın artık kimseyi ne sevmek nede iyilik yapmak istiyorum çünkü bunların altında ezilip canavarlaşıyorlar,halbuki ben onların o çirkin yüzlerini diğil sahtecede olsa gülen yüzlerini görmek istiyorum.Yinede insanlardan nefret etmeden yaşamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder