1 Aralık 2013

Atkı

Herkese güzel bir pazar günü diliyorum.Çok sevdiğim bu atkı gibi insanların içide cıvıl cıvıl olsun istiyorum.Üç günlük hayatta neden insanlar birbirlerine güvenmeden,birbirleriyle didişerek,birbirlerinin ayaklarını kaydırmaya çalışarak,birbirlerini menfaat aracı görerek yaşıyorlar.Sokağa çıktığınız zaman insanların yüzüne bakınca hiç mutlu insan göremiyorum,biz bukadar mı birbirimizden nefret eder hale geldik.Bir arada yaşamaya,eskisi gibi kahkaha seslerini duymaya,herkesin içinin sevgi ve saygı dolu olmasını çok isterim  bunun içinde çocukluğumu çok özlüyorum.Benim annemlerin paraları yoktu,hayatları çok zordu ama en küçük şeyden mutlu olmayı biliyorlardı.İnşallah yeni bir yıla giricez,bu gelecek yeni yılda herkesin içi benim atkının renkleri gibi güzelliklerle dolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder