6 Şubat 2014

Boyunluk

İyi akşamlar,dün Derya Baykalda  Nurgün hanımdan seyrettiğim boyunluktan iki saat içinde üç tane yaptım.Bu gece kızım bize gelince hemen grisini takınca sizin için resimledim.Ben yaparken çok zevk aldım,ayriyeten hemen sipariş alıncada çok memnun oldum.Bu güzel boyunluk için Derya hanımla,Nurgün hanıma teşekkürü bir borç bilirim.Son günlerdeki zorlukların içinde böyle güzel şeyler ortaya çıkınca ayrı mutlu oluyorum.İnanın kendimi çok kötü hissedip buralardan kaçıp hiç kötü şeyler duymak istemiyorum.İnsan belli yaşa gelince önündeki günleri güzel geçirmek istiyo.Evimin kalabalık olmasını,gülmeyi,konuşmayı hep beraber yemek yemeyi anlıycağınız çocukluktan gelen kalabalık sofralar hep hoşuma gider,hiç üşenmem yemek yapıp sofra kurmaktan.Bu gecede kızım,oğlum,gelinim,yengem bizde olunca ev ayrı bir güzel oldu vakit nasıl geçti anlamadık.Allah evimizi çocuklardan,akrabalardan ve arkadaşlardan eksik etmesin.İnsan sevdikleriyle beraber olduğu zaman hayat güzel oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder